25 November 2009

Hari ni Danial di Pusat Perkembangan Kanak-Kanak HUKM

25 Nov 2009, HUKM.
Hari ni pada pukul 11.00 pagi adalah temujanji di Pusat Perkembangan Kanak-kanak HUKM, Di samping itu , ada keputusan darah yang diambil pada masa temujanji sebelumnya, Dr yang memeriksa keputusan darah tersebut dan didapati kepekatan darah Danial agak kurang dan disyaki ada Talasimia tetapi belum confirm lagi. So tadi Dr suruh ambil darah kali kedua tadi. Harap-harap tidak la kerana mengikut pembacaan, tiada pula simptom penyakit tersebut yang dialami Danial..

Seperti temujanji sebelum ni , danial agak susah memberi kerjasama kerana mungkin beliau tahu ambil darah ni sakit. Mengikut mamanya tadi 4 orang diperlukan untuk memegang beliau untuk membolehkan beliau diambil darahnya..

Kesian juga kepada Danial tapi dah terpaksa ambil darah.. Kesian juga kat mamanya kerana selepas proses mengambil darah tu, danial asyik nak dukung.. mama dia pulak sedang mengandung 5 bulan lebih..

Saya tak pergi menemani mama dan danial tadi, tadi mak saudara mama dia yang tolong hantarkan.. Kebetulan ada meeting yang tak dapat dielakkan.

No comments:

Post a Comment