08 August 2024

Catatan 12 Nov 2020 - Simple tapi membahagiakan. Dia handle sendiri je dengan cikgu tentang homework, kelas dan kelab. Dia personal cikgu (gambar 1st). Mama tak tau pun. Mama tau bila cikgu share dalam group. Macam tak percaya je bila baca dalam group nampak cikgu up nama anak mama dengan pujian. MashaAllah, terima kasih Allah. Terima kasih cikgu..

Rasa berbaloi dulu masa nak masukkan Danial tahun 1, mama fight untuk masuk sekolah norma. Kemudian dapat sambung ke sekolah menengah normal juga. Jauh lagi perjalanan. Jauh lagi progress dia. Tapi rasa jalan yang mama pilih untuk dia ni betul. Rasa keputusan untuk beri dia CI masa kecik dulu adalah betul. Rasa usaha mama fight untuk stay di sekolah normal masa tahun 1 dulu betul. Rasa tindakan mama memaksa dia pakai alat dengan konsisten dulu betul. Rasa homeschool mama sebelum dia masuk tahun 1 dulu betul. Rasa tindakan mama fight untuk 2nd CI ke sana ke sini juga betul.. Alhamdulillah..
Time anak kita kecil, kita sebagai ibubapa mereka punya hak dalam membuat keputusan untuk mereka.. Mereka amanah Allah buat kita..
Simpan di sini sbg kenangan 


All reactions:
1

No comments:

Post a Comment