08 August 2024

Catatan 17 Feb 2022 (Danial 15 tahun)

Last sekolah untuk sesi 2021 Danial. Hari ini hingga minggu depan cuti untuk beri laluan pada abang2 dan kakak2 Form5 exam SPM..

Tahun ke 3 di sekolah menengah ini, baru ada gambar kenangan dengan kawan2. Masa Form 1 kelas Makmur. Kalau ikut susunan kelas akhir kot hehehe (akak cuckoo yang datang servis cuckoo la yang bagitau mama ). Naik Form 2 tukar kelas Efektif dan form 3 kekal kelas yang sama Efektif. Orang kata kelas ke2. Orang kata bukan mama kata. Entah tak pasti betul ke tak sebab sekarangkan takda kategori sekian2.

So 2 tahun dengan kawan2 kelas ysng sama ni, alhamdulillah sepanjang 3 tahun di sekolah menengah ni, Danial cakap dia seronok. Cikgu2 baik, kawan2 pun baik. Semua menerima dia. Tak ada sorang pun yang mengejek mahu pun memulaukan dia. Dia diterima elok oleh kawan2. Syukur sangat. Padan la dia rasa seronok nak pergi sekolah dan rasa berat je nak pindah sekolah. Kelas paling ramai yang hadir ke sekolah.

Masuk Form 4 ni, tak tau lagi kelas mana sebab akan berpecah ikut aliran masing2. Danial pilih aliran perniagaan. Moga dimudahkan perjalanan pendidikan kamu, disenangi orang lain, dalam lindungan Allah dan berjaya dalam hidup.. in sha Allah aamiin..
Doa baik2..


No comments:

Post a Comment